درب آکاردئونی چیست؟

درب آکارئونی اصطلاحابه حفاظی با مشبک هایی عمدتا بصورت لوزی و  ازجنس آهن می گویند که به عنوان یک حایل امنیتی و جداکننده  برای فضاهای مختلف استفاده می شود.

درب آکاردئونی چه کاربردهایی دارد؟

???درب آکاردئونی عمدتا به عنوان یک درب ضدسرقت استفاده می شود،همچنین برای جلوگیری ازهدررفت فضاوایجادمزاحمت درمکان هایی ماننددرب وودی پاساژها و .... استفاده می شود.

 

استانداردهای لازم برای درب آکاردئونی چیست؟

 

1.کمتر ازسه گل (سه لوزی)نباشد.درب سه لوزی به این استاندارد است که هم باعث حفظ امنیت    وجلوگیری از ورودسارقین وحیوانات می شودوهم وزن آن مانع بازوبسته شدن آسان درب نمی شود.

  2.قفل محکم وایمن داشته باشد

  3.قسمت ریلی آن روان باشد

  4.پرچ های محکم وترجیحا ژاپنی داشته باشد

  5.پروفیل های آن از جنس آهن ضایعاتی نباشد

  6.قابلیت بازشدن آن باسروصدا همراه نباشد

  7.بهترین سایز برای ریل درب آکاردئونی (قسمت بالایی درب که باعث حرکت کشویی می شود)سایز6می باشد که هم باعث راحتی بازوبسته شدن درب شود و هم باعث جلوگیری از خارج شدن درب از پل شود.

  8.پایه باید ازقوطی باابعاد استاندارد 40*20باشد.

 

.درب آکارئونی امنیت را درچه حدی تامین می کند؟

دربهای تولیدشده در صنایع فلزی کاوه دارای دونوع قفل توکار و روکار می باشند .که امکان نصب دویاچندقفل نیز وجوددارد. این درب ها با جوش تحت گاز به خوبی  تامین کننده امنیت هستند. موارد بسیاری از پروژه های نصب،برای منازلی بود که دارای درب ضدسرقت بودند و این درب ها توسط سارقین شکسته شده بود!

 

.تنوع رنگی به چه صورت است؟

درب آکاردئونی دررنگ های دلخواه مشتری ساخته می شود. اما پرفروش ترین رنگ ها عبارت اند از :مشکی،مشکی مسی،قهوه ای ،سفید وشیری.

درب های آکاردئونی برای چه مکان هایی استفاده می شود؟

درب های آکاردئونی کاربرد های فراوانی دارند از جمله:پاساژ های تجاری،درب آپارتمان،پنره های سرتاسری مانند پنجره های استادیوم ها،درب تراس و..

منظور ازدرب آکاردئونی دوگل وسه گل و ... چیست؟

منظور تعداد مشبک های استفاده شده درطول یک درب آکاردئونی است که از دوگل شروع شده وتا 5گل نیز موجود می باشد به دلیل اینکه معمولا این مشبک ها به شکل لوزی اند به آن ها درب آکاردئونی سه لوزی ،4لوزی و... نیز می گویند .بهترین درب نیز درب سه گل است .

 

(خدمات آهنگری سیار ما آماده انجام کلیه خدمات آهنگری در زمینه ساخت انواع حفاظ و سقف کاذب، ساخت نرده، ساخت زیرکولری ، ساخت حفاظ اسپلیت، ساخت انواع آلاچیق و… می باشد. با تماس شما آهنگران متخصص ما با سابقه 50 ساله در این کار در محل حضور می یابند و یا توجه به درخواست شما طراحی و ساخت پروژه ها را انجام می دهند.)

 

منبع:ariakhabar.ir