حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

حفاظی است که بر بالای دیوار نصب می شود و از عبور سارقین جلوگیری می کند. حفاظی شاخ گوزنی با طرحی در هم تنیده با شاخه های تیز حدود 200 سر نیزه در هر متر کاملا غیر قابل عبور بوده و مناسب برای محوطه خانه ها باغ ها ویلا ها شرکت ها وکارخانه جات می باشد.

حفاظ شاخ گورنی در چند مدل وبا چه نام هایی تولید می شود ؟

حفاظ شاخ گوزنی یکی از مدل های ابتدایی نسل جدید حفاظ می باشد. صنعت حفاظ نیز مانند سایر صنایع در حال رشد و پیشرفت می باشد و شاهد مدل های اصلاح شده و بازدارنده تر و زیباتری می باشیم که شرکت تک حفاظ یکی از پیشگامان در این صنعت می باشد.

مدل آبشاری

حفاظ لاله ای که فقط در ارتفاع 90 سانتی متر نولید می شود

مدل لیلیوم

حفاظ سرنیزه ای در مقایسه با حفاظ شاخ گوزنی درای عرض کمتری می باشد و نسبت به حفاظ شاخ گوزنی وزن بیشتری دارد و از نظر اقتصادی قیمت بیشتری دارد و همچنین کارایی حفاظ سرنیزهای کمتر از حفاظ شاخ گوز نی بوده و سارقین به راحتی از آن عبور می کنند. از نظر زیبایی حفاظ شاخ گوزنی تراز بسیار بالایی نسبت به حفاظ ابشاری دارا می باشد.

کدام مدل از حفاظ های شاخ گوزنی دارای امنیت بالاتری می باشند؟

حفاظ های شاخ گوزنی به دلیل داشتن شاخ های تیز عبور از این نوع حفاظ ها را دشوار میکند اما باید در هنگام انتخاب حفاظ دقت داشته باشید حفاظی را انتخاب کنید که دارای عرض و ارتفاع و تراکم مناسبی باشد تا سارقین نتوانند به راحتی از آن عبور کنند.

حفاظ شاخ گوزنی در چه ارتفاع هایی تولید می شود؟

حفاظ‌های شاخ گوزنی که با نامه‌ای (بوته‌ای لاله‌ای لیلیم و نیزاری و…) در بازار موجود می‌باشد و در ارتفاع های 50 الی 120 سانتی متری تولید می شود. اما باید در انتخاب ارتفاع حفاظ های شاخ گوزنی دقت داشته باشیم و حفاظی را با حداقل ارتفاع 75 سانتی متر انتخاب کنیم که حداقل کارایی را داشته باشد.

عرض حفاظ شاخ گوزنی چقدر است؟

حفاظ های شاخ گوزنی در مدل های متفاوت و هر مدل به نسبت کارایی که میتواند داشته باشد دارای عرض مناسب خود میباشد که در انتخاب حفاظ باید علاوه بر عرض آن به مدل حفاظی که انتخاب می کنید توجه کنید مناسبترین عرض برای انواع حفاظ به صورت استاندارد 50 سانتی متر میباشد که امکان عبور از حفاظ را به پایین ترین حد ممکن می‌رساند. عرض حفاظ به‌اندازه ارتفاع حفاظ اهمیت دارد.

 

خدمات آهنگری سیار ما آماده انجام کلیه خدمات آهنگری در زمینه ساخت انواع حفاظ و سقف کاذب، ساخت نرده، ساخت زیرکولری ، ساخت حفاظ اسپلیت، ساخت انواع آلاچیق و… می باشد. با تماس شما آهنگران متخصص ما با سابقه 50 ساله در این کار در محل حضور می یابند و یا توجه به درخواست شما طراحی و ساخت پروژه ها را انجام می دهند.

 

منبع:http://takhefaz.ir